Sunday 3 September 2017

Optioner För Mossberg 500


Mossberg 500 Shotgun Stock Options. A men tillbaka diskuterade vi alternativ för olika lager på mina 10-22 Rifle Stock Options Den här gången kommer vi att titta på alternativ för min Mossberg 590 12 gauge hagelgevär Som 10-22 Mossberg 500 serien hagelgevärar är Extremt populär Även om 10-22 byter lager är den enklaste modifieringen. Min 590 kom ursprungligen med syntetiska lager, men jag ville ha ett pistolgrepp tillsammans med axellager. Jag har alltid känt att taktiska hagelgevär skulle ha ett pistolgrepp som det tillåter mer kontroll och bidrar till att minska filtrekylen. Att titta på de olika lager som finns tillgängliga, löper de från billiga och dåligt utformade till mycket innovativa. Du kan gå med ett Hogue overmolded stock. De passar som OEM-lager men använder det kända Hogue-materialet som är klibbigt , detta hjälper dig att behålla ett bra köp på ditt vapen. De har dem i zombiegrön samt orange för LEO mindre än dödliga rundor. Magpul började nyligen erbjuda sina unika MOE SGA-lager Förblir för Remington Mossberg hagelgevär De erbjuder dem i svart, platt mörk jord orange igen för LEO folks Magpuls kvalitet är utmärkt som är deras kundservice. Ett annat alternativ är en Speedfeed lager, de har urtag i buttstocken som hus 2 extra rundor på varje Sida 4 totalt De erbjuder sina lager med eller utan pistolgreppet. Liksom Hogue Magpul erbjuder de dessa i orange för brottsbekämpningspersonalen. Shockwave Technologies erbjuder ett grepp om fågelhuggning, som liknar vad vissa har ändrat sina träslag som de kallar det Raptor. ta en titt på deras hemsida här. Ett annat alternativ är Bullpup-designen. Jag är vanligtvis försiktig med eftermarknaden bullpup-kit. Mossberg erbjöd verkligen detta för en tid som ett fabriksalternativ, från det jag har läst fungerar de lika bra som en standard lager underarmssats - up. Detta är det lager jag ursprungligen köpt för min Mossberg, det är gjord av Black Warrior nu John Masen. Jag tyckte om det, men vinkeln verkade av och jag skulle vilja ha en mapp eller hopfällbart lager för att göra vapnet lättare att Transport ATI gör ett par alternativ. Tapco erbjuder sina Intrafuse-aktier till Mossberg. Skulle inte beröva Mossbergs ägare av deras inte så estetiskt tilltalande lager. Jag har alltid gillat Fab Defense MAKO-gruppens produkter, de har något riktigt snyggt lager och väl genomtänkt design. Butler Creek gör en vikande pistolgreppsförråd genom att använda sin stouta stålvalsram. Phoenix Technologies erbjuder även två M-4-stiliga lagerstockar med ett integrerat pistolgrepp. Blackhawk erbjuder ett par alternativ S som har sin recoil reducerande teknik. Jag valde att sätta den här sist eftersom det var min favorit lager system och det var också det system jag köpte Mesa Tactical hade en idé att göra en adapter som skulle tillåta hagelgevärsägaren att välja sin buttstock och Grepp från M-4 AR-15 erbjudanden Jag är inte säker på om de var de första som kom med idén, men de andra adaptrar jag har sett var plastiska och billigt gjorda Mesa Tactical är gjorda av investeringsgjutna flygplan aluminium och De är gjorda i USA. Denna modell finns också i en recoil-reducerande version, se den här. Sitt kit levereras med ett Hogue AR-pistolgrepp och en standard AR 4-position, hopfällbar buttstock. Dock kan du installera något lager och grepp som passar ett AR-plattformsgevär, här är en som använder Magpul-möbler. Delarna kom lös i en plastpåse. Här är delarna utlagda, installationen är en snap, de ger bra instruktioner och de verktyg du behöver för att få jobbet gjort . Första steget är att installera th E-adapter med hjälp av lockskruven och insexnyckeln. Delarna passar snyggt. Jag installerade sedan buffertröret sansbuffert och - fjäder. Var noga med att placera låsringen och spännmuttern innan du slängde den i adaptern. Jag glömde att fånga en bild av det, Men här är det på en AR-riffel. Inställningen är densamma, låsringen tränger på buffertröret med hakarna vända bakåt, indexringen går vidare, den glider på genom att fästa upp en flik på ringen med en slits på botten av buffertröret håller det det från att spinna. Torka sedan buffertröret i adaptern med minst 3-4 trådar, när du har det tillräckligt djupt och stocken rakt uppåt, skjut indexeringsringen framåt i spåren på adaptern Nästa dra åt låsringen med hand och skruva sedan ner den med den medföljande spännnyckeln. Nästan jag installerade Hogue-greppet med skruven. När jag hade allt stramt kunde jag justera min längd och dra åt QD Sling attachment Du kan se i bilderna, th e-adaptern ser rätt hemma. Det sista föremålet jag lade till var en Limbsaver-recoil-dynan. De gör en som klickar på de flesta AR-buttlager. Det var lite svårt att få på, jag var tvungen att använda en liten skruvmejsel för att dra gummen runt Buttplattan, men en gång passar den som en handske. Detta kommer att lägga en tum eller så till LOP. Om du aldrig har försökt Limbsaver-produkter saknar du mig. Enligt min åsikt har de det bästa rekylabsorberande materialet där ute och Deras produkter är gjorda här i USA Kolla dem här. Inledda ons 30 juli 2003 4 23 pm Inlägg 5145 Plats Brillion, WI. Jag håller med Art lizardbreath Lagerbestämningarna på ett trälager är mycket lättare att ändra för att passa dig än De är på en syntetisk lager. Förutom att förkorta beståndet, måste du också kontrollera om stigvinkeln som bildas av rumpan eller hylsan och ribban - nära 90 grader och höjden på kamens toppyta där Din kind är placerad för att se till att det är rätt avstånd under nivån på Pistol s rib. Tactical shooters tenderar att möta sina mål mer direkt än sport skyttar Det är anledningen till att de brukar föredra kortare lager En lite längre lager behövs när sportskyttar rotera sin hållning cirka 45 grader i riktning mot sidan av deras pistol mount Medurs för en högerhänt shooter. Author of Stock Fitter s Bibeln, andra utgåvan förklarar sambandet mellan skjutform, lager dimensioner och en skytt s storlek och form 1451570384.Joined Mon 03 okt 2011 11 29 am Inlägg 41.Väl jag Tillflyktsortet uppdaterade min egen tråd för att jag väntar på några saker Men jag säger här, det finns en Mossberg 12-mätare bantam tillgänglig Kan vara ett alternativ för dig om du inte har köpt ännu Det är inte Super Bantam-stilen, den här Är vanliga saker med miniatyriserade trämöbler Den har 13 LOP med ett något mer upprätt grepp, plus en super duper kort räckvidd framåt Inget skämt, framsidan är nästan vid mottagaren när åtgärden är stängd Vi får oss själva Typ av t Ired av att dela en enda pistol, speciellt i områden som inte tillåter det. Det är en tuff pistol att hitta jag misstänker att Mossberg inte klarar av en 12-gauge på det här sättet längre, jag ringde dem om att köpa en fram och glidrör separat, och Jag fick höra att de inte längre är tillgängliga för 12-gauge. Du kan bara behöva betala avgiften för att få en pistol som skickas lokalt från en internetförsäljning. Det finns en bra handfull av dem till försäljning på webben. Jag tar tillbaka det, jag ringde Mossberg för att se till att det var bra info Repen jag pratade med den här tiden säger delarna är tillgängliga och gav mig prisnoteringar. Jag provade lokalt jag hade turen att hitta en lokal butik som hade en Gammaldagsenhet i lageret Jag är verkligen glad att se möblerna på den här, för att den har suttit där i flera år. Namn s John skrev. Jag har inte uppdaterat min egen tråd eftersom jag väntar på några saker Men Jag kommer att säga här, det finns en Mossberg 12-gauge-bantam tillgänglig. Kan vara ett alternativ för dig om du inte har köpt det. Det är inte Super Bantam-stilen, det här är standardföremål med miniatyriserade trämöbler. Den har 13 LOP med en liten mer upprätt grepp, plus en super duper kort räckvidd framåt Inget skämt, framsidan är nästan vid mottagaren när åtgärden är stängd Vi får en oss själv Tyst av att dela en enda pistol, särskilt i områden som inte tillåter det. Det är en tuff pistol att hitta jag misstänker att Mossberg inte är utrustad med en 12-gauge på det här sättet ringde jag dem vidare om att köpa en fram och glidrör separat och jag fick höra att de inte längre är tillgängliga för 12-gauge. Du kanske måste bara betala avgiften för att få en pistol som skickas lokalt från en internetförsäljning, det finns en Bra handfull av dem till försäljning på webben. Jag tar tillbaka det, jag ringde Mossberg för att se till att det var bra info Repen jag pratade med den här tiden säger att delarna är tillgängliga och gav mig prisnoteringar. Jag provade lokalt hade jag turen att hitta en lokal butik som hade en Gammaldagsenhet i deras lager Jag är verkligen glad att se möblerna på den här, eftersom den har suttit där i flera år. Jag måste nog försöka att skaffa 500 Bantam och se hur det känns. Har inte problem med räckhåll när Cyklar den vanliga 500 Men det verkade som att beståndet var för långt för att bekvämt bära rumpan närmare bröstet i en mer taktisk position. SGA Stock Mossberg 500 590 590A1. Produktdetaljer. SGA-lageret är en ambidextrous, användar-konfigurerbar Buttstock utformad för att lägga till nödvändig justerbarhet till den beprövade och sanna Mossberg 500 590 590A1 12ga-serien av hagelgevär. Med ett distanssystem för långdragningsreglering, förbättrad grepp ergonomi, återstramningsminskande stötfångare, valfria kinnstångar för användning med optik sig Hts och andra tillbehör. Mossberg SGA ger Magpul design och engineering till ett annat klassiskt amerikanskt skjutvapen tillgängligt i svart, platt mörk jord och orange för att anpassa sig till uppdraget på hand. Export Administration Regulations Controlled Product. SGA Stock Mossberg 500 590 590A1. Vikt 1 5 lbs w två Spacers installed. LOP Justeringsomfång. Bredd av rumpa, max 1 5 in. Butt-Pad Mått 1 5x5 0 in. Related Info. WARNING Observera alltid säker hantering av vapenhantering Underlåtenhet att göra det kan leda till Allvarlig kroppsskada eller dödsfall Magpul Industries ansvarar inte för skada, dödsfall eller egendomsskada som uppstår på grund av felaktig installation, missbruk, olaglig användning eller modifiering av denna produkt. EXPORT ANMÄRKNING Detta är ett föremål kontrollerat för export av Export Administration Regulations EAR Enligt Commerce Control List CCL Dessa kontroller har formen av exportregler och licenskrav. Som en del av det uttryckliga övervägandet som lämnats för mottagande av Magpul s varor, teknik l-data och / eller tjänster, bekräftar du vår kund att export, återexport eller annan överföring, direkt eller indirekt, av de varor, tekniska data och tjänster som Magpul tillhandahållit i strid med amerikansk lag är förbjuden. Kunder som förvärvar kontrollerade varor , Tekniska data och eller tjänster från Magpul ska ansvara för att erforderliga nödvändiga amerikanska eller andra myndighetstillstånd krävs för att säkerställa att gällande exportlagar följs. Se Magpul Shipping and Returns FAQ för mer information.

No comments:

Post a Comment